Bezorgen

Kan ik mijn pakket ook ophalen?

U kunt, indien gewenst uw pakket ophalen bij ons kantoor in Kortenhoef. Op de pagina bedrijfsgegevens vindt u het volledige adres.

Pakket niet ontvangen

Is uw order verzonden maar heeft u uw pakket nog niet ontvangen terwijl dat wel aangekondigd is? Dat is erg vervelend en wij lossen het graag zo snel mogelijk voor u op.
U kunt daarvoor een mail sturen naar de klantenservice op klantenservice@bultus.com

U kunt daarnaast ook de volgende controles uitvoeren:

Track & Trace:

U krijgt als uw pakket bij onze bezorgservice is aangemeld een extra mail op het mailadres wat u bij de bestelling hebt ingegeven met daarin de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kunt u het pakket volgen. Soms wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending onverhoopt vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd.

Bezorgadres:

Controleert u nogmaals het bezorgadres. U kunt dit zowel in uw order als met de Track&Trace gegevens controleren. Als het adres onverhoopt toch onjuist is neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres komt.

Niet-thuis-kaart:

U kunt ook nog even in uw brievenbus kijken, misschien heeft u de bezorger gemist. Onze bezorgers laten dan altijd een niet-thuis-kaart achter in uw brievenbus. Hiermee kunt u een nieuwe bezorgdatum doorgeven of wordt aangegeven waar u het pakket kunt ophalen.

Heeft u alle stappen doorlopen maar heeft u uw pakket nog niet ontvangen? Neem in dat geval dan contact met ons op. Wij proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Het snelste is om de klantenservice te mailen op klantenservice@bultus.com. Vermeld daarbij wel het order/factuurnummer.

Track & Trace gegevens

Bij Bultus kunt u uw pakket eenvoudig volgen. Bultus levert bestellingen met verschillende bezorgers, afhankelijk van waar uw bezorgadres is. Wel proberen wij zoveel mogelijk alles in 1 levering te doen. Dit is voor uw gemak en voor ons om zo min mogelijk bezorgkilometers te hoeven maken. Onze verschillende bezorgers hebben logischerwijs verschillende codes. De volgcode wordt aangemaakt op de dag dat uw order ingepakt is, als u dan de volgende ochtend met deze code inlogt kunt u meestal het tijdstip zien wanneer uw pakket afgeleverd wordt. De mail met de code krijgt u dus via de e-mail op de dag van het inpakken van uw order.

Werkt uw code niet of veranderd de status van uw zending niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij gaan hier dan gelijk voor u achteraan!

Incomplete levering

Heeft u een incomplete levering van Bultus ontvangen? Mist er een onderdeel bij een van uw producten? Dat is natuurlijk erg vervelend! Helaas gebeurt het soms wel eens dat onze voorraad opgeraakt is en we ervoor kiezen om u als service vast de artikelen die er wel zijn vooruit te leveren. Normaal gesproken wordt u hiervan van te voren van op de hoogte gesteld. Als u dit bericht gemist heeft kunt u natuurlijk even contact met ons opnemen als u uw incomplete levering ontvangen heeft.

Een passende oplossing

Bultus wil dit graag zo snel mogelijk met u uitzoeken. U kunt daarom het beste contact met ons opnemen via e-mail zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen verwerken. Stuur een mail naar klantenservice@bultus.com en geef daarbij aan wat u precies mist en om welk product het gaat. Daarbij ontvangen wij graag ook uw ordernummer, factuurnummer en de datum van de bestelling zodat wij meteen aan de slag kunnen om het op te lossen. U wordt via de mail op de hoogte gesteld wanneer we verwachten het ontbrekende product bij u te kunnen leveren.